Heyhooo Guys~v(^.^)v welcome to my LOVE,LIVE,NATURE STORY pages..~hi i'm Yana....peace~hurm ..i hope u guys enjoy it la by reading my owesome pages hee~(POYO JE KAU NI YANA)oh ~♥and...btw hehehe! come on la korang...let's joined my pages and be my follower...thank you "THE END"

Saturday 28 April 2012


aku tak tahu nak terangkan macam mane kat kau ...........
kau da b'ulang kali luah kan isi hati kau kat aku,,,
aku sebenarnye Happy bile dengar kau luahkan isi hati kau kat aku :)
tapi,
kau tak rase ke tu masih terlalu awal buat aku ngan kau,
lagipun aku takpernah jumpe kau.....even aku tak kenal kau depan2 lagi,
aku just kenal kau melalui perisian komputer je,,
kau tahu kan kadang2 orang melalui laman sosial ni berbeza,,
kau faham tak sebenarnye erti "CINTA"
aku takut kate-kate kau cume manis d'bibir je,,
kau tahu aku b'beza,
aku tau kalau aku terime kau....kau takkan gembira cam org laen,
that's why aku mampu teruskan realtion as kawan laman web je.....
aku tak percaye ngan cinta diusia macam ni,
it's waste our time je....cause kekadang kite dah m'cube sehabis baek dah tuk jage and kkl kan realtion tapi
.......
masih tiade ksudahannye jugak,,
kau tak rase ke bende tu sie-sie?
tapi memang bohong la if aku cakap aku tak de rase nak b'pasangan kan


sometimes tu ade lah jugak "tuk suntik semangat aku"
and memang
bohong jugak if aku cakap aku tak jeles tengok membe2 aku dengan bf die,
OK,OK,
aku teramat jeles,

tapi...
sometimes jugak aku tak rase nak b'pasangan sebab aku......
aku takut,fobia ,benci dengan kekecewaan yang aku datang kelak~
aku takut kalau-kalau aku d'tinggal kan macam tu je,,,
saket kau tau,,
lagipula bile b'cinte ade je perkare yang timbul,,

please aku tak suke orang buat aku makan hati...dulu aku boleh terime lagi tapi sekarang
aku dah tak sanggup nak menahan beban tu,

aku rase better aku teruskan hidup aku buat mase sekarang ngan hanye m'ngumpul kawan...........

but
if
betol lah kau suke kat aku...
aku nak kau buktikan kat aku ngan pengorbanan kau,,,,
bukan satu bukti,
tapi kau kene buat aku yakin and betul percaye kat kau...............................................

No comments:

Post a Comment