Heyhooo Guys~v(^.^)v welcome to my LOVE,LIVE,NATURE STORY pages..~hi i'm Yana....peace~hurm ..i hope u guys enjoy it la by reading my owesome pages hee~(POYO JE KAU NI YANA)oh ~♥and...btw hehehe! come on la korang...let's joined my pages and be my follower...thank you "THE END"

Sunday 6 May 2012

my "DUMBO & DIMBO"


hehehe....
salammm...... baby bloggy,,
now pukul 3.24 pm/ 6.5.2012
korang "tut...tut...tut.." try tengok gambar kat atas hah~ nampak kan ade baby elephant colour blue and pinkee lagi hehehe :D comel kan kan,,
 you see
its very sweet couple rite ,,...yang baby blue tu boy which is i call it "DUMBO"
and the baby pinkee pulak i call it "DIMBO"
these gift is from my friends .... 
NORLYN AIDA
nah siap highlight lg nama tu...heheheh,,,,die kawan yana kat politeknik yang yana rase quiet cool and understand  me lah,, OK OK! yang buat yana respect Lyn ni because....kitorang baru je kawan masuk 5bulan tapi banyak sangat yang die korban kan untuk yana,, ,,and yana rase lah kan die boleh jadi kawan susah senang yana satu hari nanti,.... even kat luar die nampak garang tapi dalaman die soft sangat .. ..
i hope that u will stay and be my friends till end and until we graduate....
thanks against for these baby elephant honey... i will take care of it

No comments:

Post a Comment