Heyhooo Guys~v(^.^)v welcome to my LOVE,LIVE,NATURE STORY pages..~hi i'm Yana....peace~hurm ..i hope u guys enjoy it la by reading my owesome pages hee~(POYO JE KAU NI YANA)oh ~♥and...btw hehehe! come on la korang...let's joined my pages and be my follower...thank you "THE END"

Friday 18 November 2011

in love. ♥ ♥



waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........
shit!! OMJAyy..
i falling in love against~
so macam mane nih, hah! macam mane nak buang perasaan tuh,,

saya sula jatuh cinta ama

_ E_ G_





OoHHHhhh!!
semalam....die dah luahkan semua isi hati die kat aku,,
aku teperanjat kot hihih
tapi yang menjadi kemusykilan nye skang...aku tatau nak terima eg ke tak,,
cuz aku tkt nak b'cinte niyh,,tkt putus tengah jalan..
fuhhhhh~~ ade gak rase terharu sikit2 bile die cakap
((eg lame dah tunggu yana since yana belaja kt kolej sane lagi,

   eg nak cakap kt yana tp payah nak kua perkataan tu                                   
tiap kali eg nak cakap mesti ade je ayat yg kua dari mulut yana cakap
"eg...yana tatau la eg,,yana tabani nak couple cuz yana oweyz kene tinggal"
tu sal 
eg tak cakap...lame dah egy pendam sebenarnye,,yana tau kekadang kan egy rase cam "stupid"
pun ade bile tak cakap and bile cakap pun eg rase stupid tah kenape
(aku mampu tersenyum je)

yang tu je lah eg nak cakap kt yana...huh! rase lege bile dah cakap hee~))





No comments:

Post a Comment