Heyhooo Guys~v(^.^)v welcome to my LOVE,LIVE,NATURE STORY pages..~hi i'm Yana....peace~hurm ..i hope u guys enjoy it la by reading my owesome pages hee~(POYO JE KAU NI YANA)oh ~♥and...btw hehehe! come on la korang...let's joined my pages and be my follower...thank you "THE END"

Sunday 20 November 2011

-some advise for you fana-



bile si dia bercerita aku mulai tergelak,,
bile si dia menangis aku mulai terase bahangnye,,
fana
kuatkan semangat..
kau kene tabah macam aku :)
jangan disebabkan  seorang lelaki kau mulai jatuh and putus ase..
please 
bangkitlah dari mimpi-mimpi buruk tu
aku nak tengok kau happy macam dulu dear,,
biarpun tak masuk 2012 lagi kau kene mula kan kehidupan baru,azam baru
aku as your friends always ade tuk support kau if kau ade masalah ke ape
last words

"jodoh ditangan tuhan..kita hanye mampu merancang tapi sebaliknye yang menentukan hanye ALLAH s.w.t"

i lorb you 
peeps
(rafhanah rusly)

v(^.^)v


(skyping ngan fana semalam start kul 11.30pm-4.00am)

No comments:

Post a Comment