Heyhooo Guys~v(^.^)v welcome to my LOVE,LIVE,NATURE STORY pages..~hi i'm Yana....peace~hurm ..i hope u guys enjoy it la by reading my owesome pages hee~(POYO JE KAU NI YANA)oh ~♥and...btw hehehe! come on la korang...let's joined my pages and be my follower...thank you "THE END"

Monday 17 October 2011

tawaran photoshoot by Rezza Petra n the geng...patut ke aku terime?

hurm....risau lah....semalam rezza tawar aku tuk photoshoot and being his talent ngn die n 
geng die..memang besh la cuz die boley dikate kan photogrpher pro jugak..
yela nak shoot ngan die
ciap ade konsep,wdrobe,make up pape sume..
mane tak bestnye kan~ gpun before ni pun aku ade gak dapat tawaran shoot gak tp tak sehebat nih..just shoot m'maen,tp aku tolak,yang ngan rezza ni memang tak kan aku lepaskan la peluang nie
nie peluang keemasan aku tuk asah bakat aku...

tapi yng mnjadi punca nye sekarang aku ta yakin either aku boleyh pose ke tak and aku tak yakin pade diri aku..aku ase aku cam tak sesuai tuk jd model dye...cuz aku ta HOT!

boleyh ke aku jadi model die yah?sesuai ke?nape die pilih aku?
harap...menjadi la..aminnnn


No comments:

Post a Comment