Heyhooo Guys~v(^.^)v welcome to my LOVE,LIVE,NATURE STORY pages..~hi i'm Yana....peace~hurm ..i hope u guys enjoy it la by reading my owesome pages hee~(POYO JE KAU NI YANA)oh ~♥and...btw hehehe! come on la korang...let's joined my pages and be my follower...thank you "THE END"

Wednesday 26 September 2012


Perjalanan masih jauh yang perlu aku tempuh dalam hidup ni....setiap dugaan adalah cabaran untuk ditempuhi, soal "Life, Family , Love " semua tu xboleh lari dari kite,even we run far away pun akan ada saje masalah yang timbul...but Alhamdulillah aku bersyukur ke hadrat illahi kerna setiap masalah yang aku hadapi buat mase sekarang dapat aku selesaikannye dengan baik ,

Ok,,urm kite manusia diciptakan oleh ALLAH S.W.T .....dan xkesemuanye perfect,,tipulah if ade sebilangan dari orang tu xfikir die perfect an dalam hati dorang kan, mesti ade kan~lain lah die cakap terang-terang cam "hey,saya perfect" itu maybe just nak menyenangkan hati die je ,,:)
urmmm btw harini aku rase macam nak meluahkan semua perasaan aku dalam blog ni je and t'rajin lak pulak nak menaip hehehe~

hey wahai diari "pink".........boleh x kau sampaikan salam rindu,sayang, doa dan pesanan aku untuk waed,?  kau sampaikan untuk die yang aku (sambil tunjuk diri sendiri) tersangat-sangat miss die and if aku miss sangat kat die aku akan berdoa untuk diri aku dan diri die semoga allah s.w.t mempertemukan kitorang kembali suatu hari nanti dengan niat yang ikhlas dalam persahabatan ..:) oh wahai diari "pink"  actually bile buke topik pasal "waed" hati aku rase sedih bercampur happy...
sedih : sebab aku dengan die dah "Lost Contact" ...sekarang through Facebook pun kitorang susah nak bertegur dah..no phone pulak dengar2 his phone have been stolen ngan orang.. mase mule-mule aku terbace kat wall die pasal phone die hilang tu ,aku dah mula mengeluh~ and fikir bukan-bukan tp aku percaye pade diri aku if die sayang "persahabatan" dulu die akan cari and call jugak one day "insyallah" keep strength babe,

wahai diari~\ "pink"  gaya waed sekarang dah different tau,sangat different~ makin kemas dengan rambut pendek :)) "EEee" aku suke sangat, suke..suke ..suke :) ....comel jee, hurmm~ happy sangat tengok perubahan die,, and now die maken giat ngan aktiviti photography with his friends "encik combat" ....alhamdulillah,, lagi-lagi aku ade terbace jugak kat Twitter dy sekarang die ade cube pergi interview kerja kat "TNB " xsilap lah...(terukkan aku jadi p'stalker waed yg tegar hehe...tanpa pengetahuan die)....
ape khabar die sekarang? hopefully die dalam keadaan baik? ibu die sihat ke? rindu nak dengar story die pasal Ibu..eccecece sedap je aku panggil ibu waed "ibu" macam la ibu waed tu mama aku kan :D ehee(saje nak senangkan hati),urmm...pasal girlfriend die sekarang aku harap die dapat jg gf die macam die jage kan aku dulu and girlfriend die dapat jage die ngan lebih baek lagi dari aku...hope girfriend die xtinggal waed macam aku buat dulu gegare taksub ngan kate-kate member,,,(wah2~ayat cemburu nih) akakaka :D aishhh! memain je,,

ok la wahai diari "pink" hehe...setakat ni jelah yang mampu aku taip hari ni...tangan pun dah mule kebas..mate pulak dah mule mengantok :p tapi bfore sleep "solat dulu" .,hom2 nanti if ade mase and story lg...aku akan share kat sini lg meyhh~ BOIII boii muaaaachhh!

No comments:

Post a Comment