Heyhooo Guys~v(^.^)v welcome to my LOVE,LIVE,NATURE STORY pages..~hi i'm Yana....peace~hurm ..i hope u guys enjoy it la by reading my owesome pages hee~(POYO JE KAU NI YANA)oh ~♥and...btw hehehe! come on la korang...let's joined my pages and be my follower...thank you "THE END"

Tuesday 3 July 2012

:) memory

haihoooooooo wahhhhh~ sebulan dah kot yana x menaip cite lam bloggy ni,rinduuunye kat kau si blggy
hahahar,, ...actually aku nak luahkan feeling aku sekarang ni,aku tatau nak luah kt sape dah selain blog ni,,harap2 die view2 jugak lah blog yana ni......(hope la)
cinta ni kadang kala memang "COOL" tapi kadang kala "HAMBAR" jugak kan....,
tp
oh lupe lak nak share cerita on 20june2012 thats tarikh keramat yang yana xkan pernah lupe, pengorbanan besar waed untuk yana... ,,pasal ape yana tak boleh lupe hehehe~ jeng jeng jeng
"waed and the geng which is his besties (ieyn,haziq,esya) " sanggup turun kat kelantan semata-mata nak jumpe yana,, So sweet bukan~ iyelah die kan duk jauh "JB" nak datang kat klntan ni makan masa 6-7 hours jugak nak sampai. imaging la nak drive dari sane ke kelantan,,, tapi (=.=")...dorang ade jugak b'henti kat pahang,terengganu stay sane..kire alhamdulillah okey lah tu dari drive direct ke kelantan terus kan ,, .
hah! urmm diorang sampai kelantan dalam pukul 5 or 6 lebih kot yang yana lupe xD ,
time nak pergi ambik diorang kat stesen minyak kat telipot tuh bukan main berdebar yana tau tak pikir greeting ape yang yana nak start nih ngan diorang an an hahahaah! laka laka,,terketar habis kaki,tgn ape semua ,peluh peluh nih~ :D, sampai je kat stesen minyak tuh orang 1st yang yana nampak was "ieyn" (si cousin fake aku la),konon! wah kononnye hahaha!
sampai je aku terus parking si kuning aku(kancil) next to their car,,,time tuh ieyn intai kt tingkap haw...blushing ok,apelagi ngah malu ni yana pi nyorok face yana kt stereng kereta hahaha... 2,3 kali gak fikir nak keluar ke tak nak ,kua taknak ,last2 keluar lah....ieyn senyum je, gilerrr time tuh memang berdebar plus tak tahan giler nak terkucil xD , ape lagi aku terus bagitau ieyn "jap..jap nak g toilet" ,yallah lega jugak time tuh nak terkucil boleh jugak aku g tarik nafas ke apa dulu haahahaha!.. keluar je toilet g kat kereta aku kaku,,tak tahu nak buat ape time tuh aku dah nampak waed keluar kereta kelisa ...die toleh kat aku, , hah! nak pitam jap rase... (bedebar dowh!), nak cover punye pasal tetibe aku ade nampak sorang pompuan dalam kereta fikir-fikir ouh ni lah gf member waed yg die cakap tuh. ape lagi aku terus buke pintu ,salam2 ,borak2 kosong jap...cantek name gf membe die tu "esya" ,maken bertambah lega aku bile gf membe waed tuh jenis cam aku jugak...
ouh `pastu aku bawak dorang pergi tempat diorang inap tuk sehari  name budget inn tu "D&D budget in" dekat ngan SMO area Kubang kerian kat kelantan ni,,smpai tuh aku...g mne yah =.=? yg tuh aku lupe oh..oh ingat dah aku g hantar esya balik rumah mak tiri die, ah ..ingat hehehe..pastu ape lagi dah nk magrib aku balik rumah lah kn, 

malam pulak....
dalam pukul8 kot , yana drive pergi ambik esya, than sampai je d&d budget inn tu esya tuka kreta B yana si waed n ieyn naek kereta yana haha! bawak jalan-jalan pasar borong "wakaf che yeh" :) ,,yallah alangkah "HAPPY"nye yana rase dapat duduk sebalah BOYFIE yana sendiri rase macam mimpi tau,, suke sangat...tapi kesian B yana (waed) demam :( ,so mood die tak stabil lah... kn,dalam mind ni ingat nak lah jugak gurau2 tarik pipi die time drive tapi ieyn ade kan segan lah pulak, , ieyn pulak duk maen2 rambut yana kt belakang ntah ade ape la kat kepale aku tuh ..haha,, sampai je kat "wakaf che yeh" kitorang jalan nk pergi kat esya ,mak tiri esya n haziq.... time nak lintas jalan tuh (hehehe!) ade gak ingat lah....nak pimpin tangan waed, tp tah lah rase cam segan lahahahaha~ :P, so ape lagi lintas je lah jalan kan.....,pas jumpe esya ape sume..


lepas tuh bermula lah kisah seterusnya ..time tuh musim  Euro 2012 an,,so masing-masing nih si waed and ieyn ni fanatik bola so g wakaf che yeh tuh just nak borong baju bola je lah "kot" pas abesh shopping semua lepak kat gerai makan sebelah-menyebelah ngan tempat dorang berborong tu je,lepak punye lepak ,borak punye borak dah pukul 12 ke xsilap yana lah,than fikir2 dah lewat kan so pergi la hantar si B aku waed ngn ieyn ni,time dalam kereta si Ieyn pulak merungut lapar kesian pulak aku ngan diorang lagipun dorang tak makan dari petang tadi lagi kan,kalau aku jadi dioang pun memang aku kan merungut jugak la kan...so sesambil memang rase tak larat nak drive pun nasib la si kesayangan aku "waed" offer nak tlg drive ALHAMDULILLAH ! hah! xD ,drive punye drive nak dekat ngan budget in dorang inap dah last2 nampak satu kedai mamak nim berhenti jelah kt situ teman diorang makan jap, baru duduk beberape minit B aku waed dah suh balik balik iyelah lewat dah kan dah pukul 1lebih dah memang xelok la perempuan melepak memalam an an,, so ikut je la ape yg waed cakap weeeeee~ part ni paling seronok33333! bagi yana hehe..ieyn xgerak ge memane pun die duk kt meja makan je duk mghadam roti canai die tuh heheheh! waed sent yana kat kereta, pastu2 hehe..salam cium tangan die heheheh..rase cam BINI solehah pulak time tuh hahaahah! ,masuk dalam kereta tuh buke lah tingkap kn waed pun datang hulur kepala die kt tingkap ,MALU yana time tuh au au hehehe...and yana still ingat and tak kan lupe ape yang waed pesan time tuh :) die pesan
"Baby ...baby drive elok-elok ok jangan gelabah macam petang tadi, LOVE you!!"
tersenyum gumbire lah yana time tuh,, haaha! then sempat lagi aku
lambai "naughty" kt waed hehehe...ah! seronok aku,

(the next day)dugaan muncul...
to be continue(nak balik dah online kt cc je nih)haha!

No comments:

Post a Comment