Heyhooo Guys~v(^.^)v welcome to my LOVE,LIVE,NATURE STORY pages..~hi i'm Yana....peace~hurm ..i hope u guys enjoy it la by reading my owesome pages hee~(POYO JE KAU NI YANA)oh ~♥and...btw hehehe! come on la korang...let's joined my pages and be my follower...thank you "THE END"

Tuesday 4 October 2011

studio photoshoot -(3.10.2011)-










                                                                                              Ya اَللّهُ 
ish2...demam demam pun boleyh lagi berjalan`Hahaha
heee~
best sangat....photoshoot malam semalam ngan family sume,BEST3! yang teramat sangat biarpun dalam keadaan demam tp still boleyh berposing lagi kihkih!
hurmmm~tapi memula tu ingat nak amik gamba biase2 je..but last2 dah boring sangat kot....yana terus suggest my sis tuk snap gambar ngan gaye dorang sendiri
but memang PERRRRRRRRRRRRRRRhhhh! la menjadi... 



No comments:

Post a Comment