Heyhooo Guys~v(^.^)v welcome to my LOVE,LIVE,NATURE STORY pages..~hi i'm Yana....peace~hurm ..i hope u guys enjoy it la by reading my owesome pages hee~(POYO JE KAU NI YANA)oh ~♥and...btw hehehe! come on la korang...let's joined my pages and be my follower...thank you "THE END"

Friday 7 October 2011

bergossip with fafa..


hey~guys...key
arynie aku ade cite nak dikongsikan...korang nampak tak
gambar kat atas nih
hah~tu "Fafa" or boleh dikenali sebagai "Fariha Hazani"
heheeh~ urmm :( rindunye....kat fafa,
dah masuk 1tahun sebulan dah kitorang
ta bertemu and contact...
tp
kan aleh2 semlm boleh jugak,aku b'skype ngan si fafa nie.. :D
.....dulu kat skola die sorang jelah..rakan,sahabat aku yang aku trust 100% and tempat tuk aku share suka-duka bersame and die sorang jugak la friend yang always jadi peneman aku waktu rehat.....walaupun mase form4-5 kitorang dah tak sekelas tapi sume tu tak menhalang kami tuk lepak sesame kat sekola..kat sekola kitorang due nih dah dianggap macam twins
yela`taley berenggang...kemane2 pun mesti bersame,
tau tak macam2 karenah kiteorg bat kt sekolah...
ponteng kelas g masuk kelas lain,ponteng aktiviti sukan,meniru,amik buku kt library then campak kat tingkap la cuz kitorang tak bawak kad pinjam buku tuh....hehehe...(time nak dekat2 trial spm lak tu hahaha),'',
tp yang kepalanye aku lah
hehehe~banyak kali gak masuk bilik cikgu disiplin...
hehehe~kesnye...
baju kecik...stoking pendek,pakai mascara hahahah....
senget kan tapi kes tujelah...walaupape pun
aku still jd top student and best student la gak lam kls and kt sekola dulu hoho(poyo je kan..kan..kan)
oh~
cite sal fafa....satu lg ~aku miss sangat nak tido and hugging ketat-ketat ngn dye...hehe...
fafa nih manje giler tau .....:) dye selalu wat muke and bunyi "urmmmmmmmmmmMmmMm...naaa" lau die taley ape yg die nak la,,but....lam kemanje an die pun ade gak kegarangannye...
hehe~and
thats why aku takpernah boring berkawan ngan si fafa nie cuz....aku suke org manje2 ngan aku....tu membuatkan aku jadi lebih matang dan serious..
yela bukan ape selalunye aku je yg mnje ngn org laen...an.....boring gak,
oh~cmlm best kot bergossip ngan fafa..macam-macam cite kitorang borak..dari
A sampai ke Z..

No comments:

Post a Comment