Heyhooo Guys~v(^.^)v welcome to my LOVE,LIVE,NATURE STORY pages..~hi i'm Yana....peace~hurm ..i hope u guys enjoy it la by reading my owesome pages hee~(POYO JE KAU NI YANA)oh ~♥and...btw hehehe! come on la korang...let's joined my pages and be my follower...thank you "THE END"

Sunday 18 September 2011

Pabila kebosanan inilah keje saye

perhhh.....busan tahap raje-raje kot.....tapi best dengar hujan rintik-rintik
tuk"tak"tuk"tak
                       merdu jee...hurmmm~sesambil dengar hujan rintik-rintik teringat pulak kat my bee Wunky wunky(Amin) kt kL,apekhabar la bee wunky wunky bby kat sane ye,,sihat ke erk? cukup makan ke tak kat PM to,,oh cakap sal Pm terimbas semula time bersahur ngan bee Amin....turun same-same,tatap muke bee Amin makan ..hee..kacau bee,....waaaaa...missss that


               (message for Amin) Ooooo bby nak bagitau bee tu pun lau bee view blog bby la
              u know~great newsss! i have found ur rings that u give it to me Yeaaayyyyy!!!! ♥



No comments:

Post a Comment