Heyhooo Guys~v(^.^)v welcome to my LOVE,LIVE,NATURE STORY pages..~hi i'm Yana....peace~hurm ..i hope u guys enjoy it la by reading my owesome pages hee~(POYO JE KAU NI YANA)oh ~♥and...btw hehehe! come on la korang...let's joined my pages and be my follower...thank you "THE END"

Sunday 11 September 2011

FIKIRAN AKU MERONTA



 harini...bosan giler,aku tak tahu nak buat ape..nak online facebook web problem..
nak keluar lepak,membe semua dah balik tempat belaja masing-masing,
nak skyping pun tak tahu nak skype dengan sape...
handset pulak takde sato message pun dari boyfie aku,

aku tertekan and to scare,
aku tak tahu ape yang akan jadi pade hidup aku lepas ni,
kolej pun dah berhenti,sekarang aku just jadi penganggur je kat rumah~
pernah jugak terdetik lam fikiran aku nak cari keje sebelum tunggu panggilan belajar 
tahun depan,tapi kalau fikir saje tapi tak usaha takde guna jugak..
aku masih terfikir-fikir lagi nak cari tempat kerja kat mane..

nak mintak tolong family carikan.....takut menyusahkan,
bangun,makan,tidur,bangun,makan,tidur
tu jelah rutin harian aku sekarang tak ke bosan babe!,
jiwa aku jadi memberontak disebabkan berhenti kolej ni.yelah aku taknak berhenti tapi parent aku suruh berhenti..mane tak jadi cmto
huh!
kadang-kadang pernah jugak aku terfikir nak lari rumah and stay je kat kl and continue semula belajar kat kolej lame aku tu sampai habis,tapi kalau aku buat camto nanti mesti family aku risau kat aku,kesian pulak and nampak sangat cam aku ni anak yang tak berhati perut 
memang jahat sangat la..mesti tak berkat aku belajar kat sane kalau dah mama and papa aku sendiri pun ta kasi aku teruskan belajar kat sane,
so...the end of the story is
AKU BOSAN DUDUK TERPERAP SAJE KAT RUMAH TAK BERKEMBANG LANGSUNG FIKIRAN AKU

bye.bye

No comments:

Post a Comment